2010. augusztus 9., hétfő

no. 20 - it wasn't forbidden

Nem rég találkoztam vele. 


ahogy beléptünk abba a piszok helybe Stacy-ből - hívjuk most így - folyamatosan dőltek a megjegyzések. "na, mi'csinálunk később? kimegyünk valahova? mit iszunk? tudod, hogy szoktam sztriptízelni? hű, olyan jó most itt veled...". egy egész könyvnyi "kurva vagyok, szűz vagyok" dumát ismert; valamennyi bassz-meg kifejezést az arcára tudta venni; előszedte az összes csábító trükkjét. Stacy rögtön rátette a kezét a combomra, majd elkezdte azzal a megszokott sejtelemes mozdulatokkal húzni fel a kacsóját az ágyékom felé - nekem meg felállt a farkam valszeg' mindenképpen ez történt volna, mivel varázslatos volt az ujjbegyei érintése. aztán kicsit később elindultunk a másik helyre, ide már jött az egyik barátnője is. a bige senkivel se akart beszélni, nem is nézett ki olyan kurva jól, mint Stacy, és az se segített rajta, hogy sárga ruhát viselt. így is egyből szembeötlött, hogy közel sem olyan mutatós, mint Stacy. talán pont barátságból, szolidaritásból vette fel éppen azt a ruhát, hgy egy kicsit topítsa megjelenését.

aztán beültünk Stacyvel két másik pasi közé, ismertem mindkettőt. sikerült valahogy a pulóverem az ölébe vennie, így berántotta a kezem a falatnyi ruhája alá, hogy rádobbentsen nincs alul semmi. szóval, ott ültem, az egyik kezem Stacyben, és közben megpróbáltam elmagyarázni a balomon ülő gyereknek, hogyha sárga inget venne fel, amin keresztben van egy fekete cikkvonal, akkor ő voltna Charlie Brown. de olyan részeg voltam, hogy a másik - jobbomon - ülő gyerek szakállát felhőnek láttam, ami az egész helyiséget betakarta. mindenkin ott volt a szakálla. körbenéztem, és Stacyn is ott volt a szakáll, és a ruhája alatt is éreztem a szakállat, és hirtelen a balomon ülő gyerek fején is szőr volt - a szőr, ami a másik gyerek szakállából nőtt. jöttek befele az emberek, ott voltak a nők, akikkel valaha dolgom volt [nem akartam leírni, hogy megbasztam], velük jöttek az aktuális csávóik, mindegyiknek szakálla volt. eléggé kikészültem, és elképzelni se tudtam, hogy hol az ujjam. amikor kihúztam, féltem ránézni vagy megszagolni, mert arra gondoltam, hogy a jó illata van, akkor a többikek megérzik, ha meg esetleg rossz, akkor tönkretenném ezt a tökéletes, kellemes, harmónikus estét. a végén megkerültem a dolgot, ráültem a kezemre.

visszafele megkérdeztem Stacyt, hogy felmegyünk-e hozzánk. azt mondta, várnak rá otthon, majd valami titkos társalgást folyatott az előbbiekben említett csajjal, urdu vagy ó-holland nyelven, vagy jelbeszéddel, vagy hieroglifákkal. amit a nők kódjaival kapcsolatos lingvisztikai élményeim alapján megszerzett tapasztalataimra támaszkodva sikerült megállapítanom,
hogy palija van, és ő várja otthon. ezt én fantasztikusnak találtam, még jobban megkívántam Stacyt... a következő jelekből pedig tökéletesen egymásba vágott, hogy dugni akar. felvette a telefont, mintha beszélne valakivel, letette és hozzámszólt. "hát.. talán még se kell annyira sietnem.." az utolsó két szó között idéző pillantással nézett rám, éreztem ahogy felfal. dögös volt, ahogy cirógatta a tincseit, és léptek, amikkel odaállt elém majd belemarkolt a farkamba. már szinte láttam a szemeimmel, ahogy szaggatjuk a falat, éreztem a combja bőrét a derekamon, miközben felalá csúszik rajtam. láttam a két hullámzó testet, és éreztem a lehelletünktől párás levegő elnyomó folytogatását. igen, akartam, hogy ki-be járkáljak benne, és órákon át végigjárjuk az össes létező pózt. érezni akartam, ahogy a saját hüvelyizmával szorítja a farkam, ahogy a meztelen bőre hozzáér az én bőrömhöz. most már egy kicsit józanabbnak éreztem magam, így megszagoltam az ujjamat... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése